Fructele si legumele, rezerva ta ”secreta” de acid hialuronic

Acidul hialuronic este una dintre cele mai populare substante din industria frumusetii. Studierea sa a inceput inca de la mijlocul secolului trecut, iar oamenii de stiinta au constatat ca poate fi gasit in majoritatea tesuturilor conjunctive din organism si ajuta la sustinerea a numeroase functii. Acidul hialuronic este folosit pentru multe proceduri medicale si cosmetice si datorita capacitatii sale de a retine umiditatea, a inceput sa inlocuiasca colagenul in interventiile estice.

Daca doresti sa ii oferi organismului tau acid hialuronic pe o cale cat mai naturala, este sa bine sa stii ca aceasta substanta poate fi produsa si mentinuta la un nivel optim, in mod natural, cu ajutorul a multe dintre fructele si legumele pe care le consumam in mod obisnuit. Iata cateva exemple:

Citricele precum portocala, lamaia si grapefruitul au avantajul de a contine nu numai o cantitate mare de vitamina C care stimuleaza imunitatea, ci si naringenina, care inhiba descompunerea acidului hialuronic in organism.

Legumele precum cartofii, cartofii dulci si alti tuberculi sunt excelente pentru producerea acidului hialuronic in organism. Deoarece sunt in principal carbohidrati, ele reprezinta o alternativa buna la alimentele de baza, cum ar fi painea si orezul.

Specialistii in alimentatie sanatoasa ne spun, cu fiecare ocazie, ca ar trebui sa mancam legume cu frunze verzi in fiecare zi. Exemplele cele mai frecvente sunt varza, salata verde si spanacul. Aceste alimente bogate in vitamine contin magneziu, care ajuta la producerea acidului hialuronic in organism. Asadar, ele ofera o multime de beneficii pentru sanatatea si frumusetea ta.

Soia are o multime de beneficii pentru sanatate, impreuna cu capacitatea sa de a ajuta organismul sa produca acid hialuronic. O poti gasi in magazinele cora in diverse forme si preparate. O cantitate mica de tofu sau edamame in salate si cartofi prajiti este o modalitate usoara de a incorpora soia in dieta ta. De asemenea, poti folosi sos de soia, tamari si miso atunci cand prepari diverse dressinguri pentru salate.

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Accept